2005年10月26日

女士

下午茶時段,身旁兩位中年女士,身穿套裝戰衣,談到皮膚愈來愈差,其中一個話要多食益生菌(飲益力多﹖)原來因為工作壓力太大,又擔心子女置業。我在切雞翼之際,女士捉住女士手,原來女士在拭淚。 早有觀察指本城中級餐廳由中產有學識的女士們雄霸,手握紅酒高談闊論夜夜笙歌,但我總不明白,為何生活身邊總有這麼多女性在進進出出,無論是語言駕駛與職業進修。特別是駕駛學院,竟然讓我三番四次碰到長髮高跟鞋女子學輕型貨車與電單車。 閃閃金光背後我卻仍然相信本城女子寂寞。女子獨有的纖細,我不會強裝獨立。 最近自覺似呀嬋。換季尷尬期,未有耐置冬裝又無理由買夏天衫,日日臉青口唇白蓬頭垢面。天天背著個大包晝出夜伏,坐在地鐵裡用書本掩面。晚上躺在沙發上追大奧,學屋邨師奶做下瑜伽,星期日去看電影然後下午茶。 既然林海峰有首「男子組」,為何沒有「女子組」呢﹖女人三十都要關注下嫁,無理由女人四十才拍成電影喎。 「中環人收工除呔黑皮鞋收埋 穿新出經典復刻七零年波鞋 湊夠腳約下老友踢下波冇壞 細個既老友到晒  個個都肚腩大 新波衫波Boot 皮球衝出球場拉柴心情如小孩  仲扮活潑通山嗌波友 一黐埋 吹水懶詼諧 三張幾通處派 佢大力射左出界 身邊靚女走晒 我額頭禿鬼晒 仲廿歲仔咩 晒氣 係咪要想死 想死你都有排 車樓我點供晒 一身屁股的債 仲扮眼濕濕 扮晒嗡Dup 但係我都冇錢點借錢你還欠債 老友咪嘆氣 我點幫你 Babe 振振兩臂 拍拍背肌打氣 Babe 力要谷起 想當天可以孩子氣未要咩飛  今天爭爭氣男子組靠你 死仔 黎埋都甩埋死佬 玩得起玩埋 死仔包 爭乜鬼金牌一齊 跑唔完都跑埋 小球場一班耆英跑全場死捱 筲箕灣施丹大坑碧咸狂打柴 踢兩野個個斷氣個個煙癮大 老友記老過魯爾對腳鏈切去賣 呢班波當打時期攞小型球金牌 呢場全挽鞋 大啖白泡嘔得快口水都乾埋  踩波車拗柴乜筋都抽過晒佢淨係打Winning快 啤酒兩Jar隊晒 身紀有得好快 係咪要收身 減肥 食藥再搣脂 姿整過小女孩 返工我返足晒 我份人工減晒又未到炒得  未算死得 就算炒最多早退休暢遊世界 老友咪嘆氣 我點幫你 Babe 振振兩臂 拍拍背肌打氣 Babe 力要谷起 想當天可以孩子氣未要咩飛  今天爭爭氣男子組靠你 細個大家執波很快 個個大把瀟灑走上街 球場維記 行行企企 平台訓覺 魚翅我食到飽晒 要買合金爸爸即買 細個話知當街小個解 童年時你 童年時我 聯群結拜 成個世界我玩晒 老友咪放棄 放都晒氣 babe 振振兩臂 拍拍背肌打氣 babe 用腦谷起 一班啤酒肚在喘氣大晒腹肌 波波交俾你男子組靠你 老友我撐你 我梗幫你 babe 振振兩臂 拍拍背肌打氣 babe 射到飛起 今天點可以話知你仲放飛機  爭番一口氣男子組靠你」

3 則留言:

Unknown 說...

我還有兩個月就30, 已經嗅到一點老氣了.

匿名 說...

暫時數來數去,得林憶蓮最有條件做香港 > 30 的單身大長今 "代言人"。可惜佢班 friend - 倫永亮,陳輝雄等完全唔覺對呢個族群有何觸覺。

under 30 的小長今,則留給 at17 兩位妹妹吧。

匿名 說...

"暫時數來數去,得林憶蓮最有條件做香港 > 30 的單身大長今 "代言人"。可惜佢班 friend - 倫永亮,陳輝雄等完全唔覺對呢個族群有何觸覺。"

That's because Sandy is a single but unavialble 大長今.