2007年5月17日

識講,唔識撈

傳媒不報導一件新聞,不深入報導,甚至報錯報偏那件新聞,怪傳媒是沒有用的。我的工作不是改變傳媒。它就是那樣的了。遊戲放在那裡了,好想玩,但好驚。究竟玩,還是不玩﹖

記者常跟我講︰你說那個不是新聞,因為不夠「新」。

  • 建議淘汰傳統鎢絲燈泡
  • 慳電膽有含微量水銀,可能毒害土地
  • 商戶與巿民已使用慳電膽多年,已在毒害土地多年
  • 所以政府一直沒有針對這個多年存在的問題,土地已被毒害多年
  • 建議淘汰傳統鎢絲燈泡,是因為政府沒有規管電廠作為本地最大二氧化碳來源,也沒有落實京都議定書。我們歡迎政府提議較這更有效的應對全球暖化的政策。 第一組係,因為開記者會講過;後三組都係,因為講了多年。但是你們的立場,WHO CARES??
  • 好啦,話慳電膽有毒果個教授其實話,他不介意淘汰鎢絲膽,不過希望政府與生產商做妥回收工夫 這是澄清,所以,不算新聞
  • 外國一些國家正辯論淘汰鎢絲燈泡的利敝 與香港無關,所以不算數

(深呼吸,抓爆頭。)

  • 不如咁,由於巿民已廣泛使用慳電膽,所以政府的回收政策有漏洞。不如去調查下堆田區每日棄置幾多慳電膽呀。另外,我地建議政府參考歐盟訂立慳電膽水銀標準及鼓勵生產商回收,同埋教吓巿民選購環保慳電膽小貼士呀。 - 吓,都話唔係新聞囉。
  • 不如介紹吓巿民坊間有咩類型慳電膽呀…

不如你話我知,什麼才算新聞﹖

日日都要新。我飲幾多牛肉汁都補唔番。我仲生緊兩料飛滋同埋流鼻水呀大佬。

氣候變化喎,日日都唔同,個地球應該毀滅很久了。

(電視台仲話要影像,真係浸死幾多隻北極熊都補唔返。)

呢,我不嬲最不屑看心靈雞湯與如何賺第一個一百萬之類的書。但係唔得,淨飲牛肉汁,唔work。我終於去買了大學一年級以來第一本心靈雞湯。

12 則留言:

匿名 說...

如你所願,我都睇到抓爆頭,唉,整番支西x霜再說吧,係唔係呀,嘩,牛肉汁,好補喎,我熱底,會流鼻血!

Kevin Li 說...

既然只有一個新,就從那個著手好了! 就算是昨日氣溫升到32度都是新聞喇,香港又不是未試過32度,有什麼不可以成為新聞呢?

匿名 說...

1. 我以前仲以為, 應該係由記者去發掘"新"料/"新"角度添~
2. 唔通, 下下都要用行動去創造"新"? 於是點都要做個調查來開記招...
3. 丫, 唔知係邊隻牌子的雞湯呢?

匿名 說...

但其實,睇新聞,都唔覺有新野啊:
1. 我依家係法庭出面等緊徐步高死因庭開始 (報左好耐喎)

2. 神秘人究竟係邊個?同龔如心有咩關係?龔如心個大佬仲係唔回應傳媒喎 (又煲左好耐,關我屁事咩,遺產又唔係俾我)

3. 熊貓運送到港全天候報道,依家熊貓在海洋公園接受兩文三語訓練(我只係覺得熊貓好慘囉)

4. 中大學生,講人獸交同亂倫,認唔認錯?同唔同意情色版內容?仲未喊?終於哭了! (...)

講完。

goethe 說...

除左新唔新,仲有「有唔有興」、「普通人明唔明,越淺越易消化越好」、「出既新聞夠唔夠gimmick,提供既setting同張相有冇野影」、「你冇權冇力冇勢咁講政策冇用架喎,都係等政府講喇」..之餘仲有好多無理頭野。

至於單新聞係米影響到社會、係米重要、有冇新角度,好多時都唔係重點。

去pk_個邊睇睇chainsaw,佢都講「醫學界」都有同樣問題喇。總之,聽既記者唔明,寫出黎既都唔好太難消化,所有野都gimmick簡單化,就大家歡喜。

嘿。

~g

goethe 說...

上面應該...係「有唔有趣」...

匿名 說...

思存:

最近有人撰文講記者應該主動去發掘"新"料/"新"角度

但我忘記了,好像是一位立法曾

YIN:

知恥近乎勇,送給同學.
影視審裁處無standard,unfair to同學
if they said bible is category 2 or 3, to me is no problem, as bible only show the real world.

Nelson 說...

年年天氣轉熱都去沙灘影人游水,寒流襲港就報火煱店生意大旺,放假影羅湖海關...有幾新呀!

MissLee 說...

dbdb: 西瓜霜無用,放假最有用!!

kevin: 因為, 唔可以淨係同人講,我建議xxx,班老細唔會啋你。因為,我地不過係小團體,人家不買你帳。

有d野, 真係唔係你做,就會做到。

思存︰記者工作唔係搵新野, 而係炒野。大家不斷翻炒又翻炒。

燕︰果三單新聞, out左啦喎…仲講﹖每人只有三分鐘成名機會,佢地都算超額完成啦。

歌德︰咁即係話,最緊要佢click 唔click到啦。雖然我成日話, click唔到, 係我唔好。不過,好似教書啊,但係記者唔會俾時間我慢慢用ppt教喎,嘿嘿。

nelson: 跟住d大佬又話同你話,呢d巿民關心ah ma. 惡性遁環…

呢, 今日又話南極舊冰細左囉, 有幾新呀…

Beyond Barrier 說...

心靈雞湯係「入世」的第一步......
Good luck!

匿名 說...

out 到爆哂先嚟回應。

心靈雞湯, 我怕躁底; 學法文應該有用些。

人在做, 天在看, 盡人事, 安天命。

匿名 說...

sunfai兄:

吃羊肉串喝啤酒聽歌.....超正喎,羊肉串要一打一打上,勁辣,大啤一支一支隊..

mat si,bou sor.....

missy, 是在那拍的?以為到錯blog