2006年7月6日

領導

葉劉可能選特首,聽眾打去電台話寧願移民返美國。不過如果將曾蔭權、陳方安生與葉劉淑儀放在一起,又如果巿民有份選特首的話,葉太不是沒有支持者的。

曾蔭權古惑,陳太趁勢投機。葉太雖然23條衰左,但係她的工作能力一向備受前下屬讚賞,算係一敢做敢說的女子,烈女形象比陳太過之而無不及,又與中方關係良好,實能硬碰一場。你睇曾鈺成趕出來攬住葉太用黎打曾蔭權,就知葉太幾有號召力啦。

之但係根據跑馬仔既現況,香港要靠三個前政府高官爭,民間的政治人才何來﹖又唔知呀民建聯政治助理做成點,呢呵﹖

***

員工,其實係需要一個強政勵治得黎又有料既上司/領導。如果領導人只能強政而無法勵治,吹完水無抹咀,留下爛攤讓下屬收拾妥貼,領導卻自己風騷領功,咁,員工係會崩潰既。

正如細個果時成日問李太,點解成日淨係叫我洗碗掃地唔叫細佬做,佢會話梗係搵個信得過既辦事啦。(唔,細佬唔響香港,搏佢唔睇呢到。)咁即係話,辦唔到事既人就成日都唔洗辦事啦。個邏輯唔啱喎。

教員室小圈子最近討論的一個話題,就係點解工作時常落在某些同事身上;而辦公室,尤其係對我黎講價值不高既學校辦公室層級黎講,升唔升職根本唔重要,薪級照跳。咁做一班做得野而又要揹野既教職員黎講,除左對得住天地良心,同自己忍唔到頸要出聲之外(仲要引來殺身之禍),有咩意思呢﹖我地呢幾日悟出,扮蠢同無知,係生存之道黎嫁。

雖然,我知,我係唔會變嫁啦。

***

而響呢D時候,我都想體驗吓葉劉做領導既氣勢同指揮囉,如果佢真心有一套治港藍圖既話。

發展係需要藍圖,而唔係吹水囉,呵﹖

7 則留言:

匿名 說...

我今日先知道,
原來有人瘋狂抹黑我。
之前我同果個人講過:
「大家拍得檔,有野責任一齊負」
不果有d 人仍然堅持佢唔會錯/因為你做好件事先令佢錯,
有些人望著工作想想如何完成,
有些人望著背脊想想如何放箭。

吹水易,負責任難!

匿名 說...

題外話: 恭喜你由前路茫茫變成前程錦繡了! 你說要是葉劉上位了, 我們會是前程錦繡還是前路茫茫呢?

匿名 說...

一個不變的生存之道: 多做多錯, 少做少錯, 唔做唔錯 (especially in schools)

悲哀!

匿名 說...

以前在衙門做事,已悟出「扮蠢同無知,係生存之道」。問題是:我們(可以厚著面皮)做得出嗎? 他們做得出而我們不,所以我們只得邊做邊咬牙切齒。

MissLee 說...

lazybren,咁當然寧願對得住天地良心,好過晚晚訓唔著。有時真係唔識分邊D係扮豬食老充邊D係力有不逮﹖如果係後姐,咁當真蠢係罪過﹖

醫生,前程錦繡定仲係前路茫茫都未知,不過人生有新出口都係好既。

匿名 說...

"教員室小圈子最近討論的一個話題,就係點解工作時常落在某些同事身上"

蛋答:因為就手, 你做得掂, 叫開你就繼續做落去

匿名 說...

可以分享一下你的出口嗎?