2007年7月19日

我在殖民地的雙十年華

每個細路,都有一個肚腩。 朋友細路時,好勁。頂著小肚腩,跟周星馳合照,當上小太陽兒童教育中心的模特兒。大個女,跟陳方安生合照,在天安門揮一個舞姿。肚腩不見了,回顧在殖民地的雙十年華,舖陳較特區政府更長壽但無咁荒謬既香江故事。 除了上述原因,我誠意推荐你買這本書。因為︰

  1. 我老豆在一九七七年拍攝的照片聯同人家老豆拍攝的照片同步首次曝光,結集出版。
  2. 曾經紅遍一時的幾位電視新聞女主播畢業照,機會難逢。
  3. 感謝Tale兄、馴鹿兄及Sunfai兄提供照片。最妙的是,Sunfai兄的照片沒有刊登,但有俾人鳴謝喎,真是上主的祝福啊。
  4. 許多年前好醜樣的我出現在書中啊!(我個樣真係有隨著特區政府呢十年進步到喎!)
書展,有得賣!

14 則留言:

匿名 說...

買!

匿名 說...

booth no. pls

匿名 說...

有誠意者,自己找。

匿名 說...

我會的,無須擔心!

匿名 說...

嘩, 終於等到呢本書啦........ 無用到, 都開心啦, 有名出!!

感謝!!

匿名 說...

恭喜恭喜!Missy朋友出書,小的出名,一家便宜兩家著!

我姨甥女歲幾,又係有個小肚腩。我家姐一吹佢個肚腩仔,佢就會笑個不停,好似癲左咁。

MissLee 說...

朋友今晚上左亞視新聞呀…騎騎…

佢話,好多人讚d相靚…有出相果位攝影大師,不如考慮出攝影集﹖騎騎…

sunfai, 如果大包圍, 多供幾張相, 命中率就會高! 出年、出年…

Florence Lai 黎凱欣 說...

恭喜恭喜。你跟Ellen一齊寫的嗎?

在哪個攤位(出版社)有得賣?

MissLee 說...

紅出版! 謝謝Florence支持!

我係跑腿,她才是主角!

匿名 說...

我打電話問bookshop,是說blue sky出版社喎?!

Eric Spanner 說...

hehe, 又諗到麥兜句式。舉例:

朋友細路時,好勁。

書展,有得賣!

就好似:「加埋乜乜物物,就得!」

MissLee 說...

肥力︰得哩! 我睇麥氏大嫁都~~~

匿名 說...

我最近去泳池游水,有下水指引宣傳trailer,是麥兜的,有阿媽周safe guard在叫喂....喂....

Kevin Li 說...

恭喜作者大作面世!今日用左三個多鐘走遍書展每一個角落,認真爽,買下了這本書。其實,同期有不少以集體回憶為主題的書,不說OUP出版的那些,就連次文化堂之類也加入戰團。回歸十年,集體回憶,倒成了文化界熱潮,我也想趁熱鬧。遲些會寫書評。