2007年7月19日

有風駛盡的廣告園地

我知這裡已經變了廣告天地,不過有風梗要駛盡。這樣的日子,未來將會慢慢消失,我話定你知都得。

扭一扭,救氣候,係時候!你睇吓佢扭到個樣,幾X! 佢想扭去邊﹖Click入去睇睇,仲有機會參加大抽獎,獎品係…咳…片頭果位仁兄既演唱會入場門票乙張!

8 則留言:

sf 說...

missy, (等我扮下儍先)你咁硬賣廣告法, 無怪乎未來會消失啦.

---
個flash又幾吸引喎.

MissLee 說...

係哩,呢到哩,慢慢會消失哩…所以我都唔怕做到咁核突囉,騎騎…

匿名 說...

wii wii,今日咁早蒲頭!

匿名 說...

查實人家幾時蒲頭關你咩事?查實你係唔係廿四小時都mon呢度、個度?查實你覺唔覺對人地係一種騷擾?

成日亂留言。污染呀。

MissLee 說...

高b︰我全力支持贊同你的意見。你說出了我的心底話。

匿名 說...

missy,你個泊是好看的!我everyday有睇!

MissLee 說...

謝謝你, 但你每天看不代表我喜歡你的留言。我感到困擾。

賴宗翰 說...

色夜影院
AV成人教育
哥也色蝴蝶谷娛樂網
步步情電影網
盜情書包網
情歡天堂網
情豆網
維情網
酒澀網
色欲成人電影網
青色波波要色地址
成人人妻小說網
成人倫理人妻小說
引誘人妻成人小說
成人之美小說閱讀
色姐姐成人文學網
色大姐電影院圖片
色悠悠綜合網
色狗狗中文綜合網
成人閣第四色影院
成人之美影院
色閣最快的快播影院
快播名人閣影院
免費成人之美網站快播
女人成人玩具使用快播
快播成人玩具娃娃視頻
18成人之美女遊戲圖片
色姐妹網
九色姐妹網
ccc36色姐妹電影
色姐妹網俺去也
5色姐妹
四色姐妹網
去擼吧社區
去擼吧成人社區亞洲
亞洲視頻在線觀看
94色播網
色94色成人
色94色成人電影
天天視頻社區
天天社區聊天室
啵啵網第四色
第四色網
白妹妹成人網
馬上色在線視頻
色愛情人網
日本劇情電影BT下載
日本獸皇電影BT
夜夜擼在線視頻
擼管視頻