2006年7月8日

男人

李太唔明我點解一定要睇港男。上年唔知去鬼左邊無睇,咁惹笑既節目無理由錯過喎。

我極少在這裡講男人,唔代表我唔睇男人。我也不是女權主義者,有個男人拎野開門管接管送無咩唔好。

不知去年港男的編排如何,不過我同李太都節目覺得似筋肉人選舉多D,要扯衫曬完六舊腹肌才淘汰剩兩件參加「考智慧」環節,仲要問埋D咩野「點解女人見到男人會面紅」同「男人個腦重過女人幾多」之類的問題 而呢D隨便揭百科全書都可以搵到答案既死記硬背式問題,與培養閣下既九大共通能力無關,教統局一早想OUT左佢啦。

咁即係話(1)男人既定義係肌肉先行而頭腦可以行埋一邊;(2)男人既存在係為左滿足女人。唔知個節目係咪樂小姐親自監督﹖港姐都要美貌同智慧並重,點解港男既標準就咁既呢﹖

,最好笑呢,就係咩叫好「鷹」既甫士呢 原來係企定 à 出拳 à手板平放及造一個中國式7字手勢,深情款款咁望住鏡頭囉。呢,就好似D美少女影相,一定模仿呀可愛教主咁,O起個咀同V字手勢放響眼旁一樣,自我陶醉,真係電唔死都笑死囉。

仲有喎,有一幕D參賽者要響個水池行上黎,唔知係咪要響水底閉氣等上水太耐,個個上岸時都腳浮浮,索晒氣,有個連頭髮都亂埋。走上水面呢個IDEA都幾有觀賞價值,不過真係太難為D參賽者啦。

我諗D女權組織應該抗議呢類節目,係因為將女性的伴侶描述成如此不堪既一群,間接貶低女性既眼光。咁當然如此顚覆傳統男性形象既節目,應該大大鼓勵亦無不可,各取所需啦。而未成氣候既男權組織,就更應該趁呢D時候出吓聲囉。

17 則留言:

sidekick 說...

全數贊同!
不過我又睇得好開心,E哇鬼叫!^o^
(我成日都o向度嗌: 剝衫啦!)
o係屋企o架o下~ 我媽都懶得理我...

明明呢d 咁o既價值觀係有問題o架嘛......
我真cheap~~ :p

熊一豆 說...

「筋肉人」三個字相信昨晚應該飄過不少人的腦海。小學時玩扭蛋,得到過一個粉肉色的筋肉人,就這副樣子。

一直也好奇著,所謂新時代的新男性形象是什麼,原來承接了西方的六舊腹肌原始力量型猛男(對如此強調肉感,也有點始料不及),不過,箇中變調是,此腹肌收歸女性視點品嚐。以中國傳統中相對重文輕武的男子形象觀之,亦不失為顛覆,什麼香草美人、文弱書生的想像,都掃地去了。

由此想起Rain的兼容,玉帛相見,有大大舊肌肉展示激暴力量;溫柔時細眉細眼、手指輕抹共塗面霜,受落的會被其冧死。算得收放自如。

回到選美,不外乎,男看完女,到女看男的位置轉移之亢奮,一樣的肉慾橫流,或至少努力營造橫流的喧鬧氣氛;當然,流來流去,亦沒甚不可,只怕有心人正好和你的女權呼籲背道而馳,急急套上什麼"女權勝利"。

世俗流轉,或哪天流到乏了,就又去惦念那不一言道破與deferral帶出的蕩迴。

總括來說是︰有趣有趣。

MissLee 說...

如果眨低男性=女權性利,我想那班人無咁膚淺啩。我成日以為女權主義不只為女性爭權,而是社會達致兩性平等。

我想電台視台辦女性選美是為挑選電視台姐仔既話,咁辦港男只不過想製造娛樂節目與話題,說穿了電視台其實無甚誠意。港男由報名到完成,整個過程比港姐短很多。沒有追娛樂新聞,不知當中有何玄機。

不過sidekick啊,如果俾個筋肉人做我男友,我真係唔製囉。

匿名 說...

媽媽話個節目不知所謂
轉左台ATV睇張偉文law

Kajie 說...

哈哈!勢估不到要港男來一趟水著兼"出水芙蓉", 實在一絕!難怪眾女血氣沸騰!

匿名 說...

今天我在銅鑼灣撞見「潔癖羅莽」, 真人著了衫ok 得多, 雖然有點「地盤」feel.

我和太太與你的心態一樣, 這些節目我是死都要看才心息的. 太太說, 看完了, 才覺得自己老公其實也不算差 (!)

作為香港的男人一分子, 或許明天我要成篇文的回應你才行.

sidekick 說...

“不過sidekick啊,如果俾個筋肉人做我男友,我真係唔製囉。”
<-我真係冇你咁笨......
試過先知,試過先知~
你俾個筋肉人男友我,我試完先話你知好唔好~ ^o^

sc 說...

嗯, 誠如節目中何式凝所說, 選港男不是選伴侶或老公 (正如男人也不會用選港姐的標準來選老婆), 應該可以反映女性一些更深層的慾望, 才過癮。但這個港男選舉有沒有達到這個效果呢? 我倒有點懷疑.

中國傳統的大情人形象之所以都是些文弱書生, 自然是由於寫這些故事的都是壞鬼書生, 作古仔來自我安慰。但港男選舉的內容又是根據甚麼而來呢? 對男人的stereotyping比起選港女似有過之以無不及。這些類似馬騮戲+幼稚園天才表演+泰式人妖騷的表演, 真能反映女性的慾望?

(看港男, 我由頭笑到尾, 實行與台上的男人們拉開距離, 避免有「物傷其類」之感~ )

還有, 現場有份投票的女人, 按職業與婚姻狀況分為若干組, 但節目好像沒有怎麼透露,不同組別的選擇有甚麼特徵… (嗯, 退休婦女呢? 女同志呢?)

大陸搞的超女大賽, 得勝者竟都偏向中性化, 而非典型的美人胚子. 有人指出, 是由於參與投票的以女性為多, 她們對女人的審美眼光, 跟男人的(色迷迷)眼光有異。由此, 我想到, 如果港男由全男班選出, 港女由全女班選出, 得出的結果會否更有趣呢?

匿名 說...

為什麼港男沒有男評判?

我發現男人同女人的審美眼光,非常不同:
我覺得吳彥祖樣子一般,我女性朋友話吳彥祖超正;我女性朋友話樂基兒好索,我卻覺得她奇醜無比!

我估計男女天生的審美構造不同,幸好如此,不然我地追女仔,會多好多對手。

Eric Spanner 說...

搣匙,扯開少少,拉番前,先講返婦團戰森小迷一役。自以為呢件事規模好似爆炸咁,部分可能係婦團平時o係青年入面冇乜曝光,一有事發生,一眾都當婦團係異形,要打。

慢慢計落,婦團宣傳同公關戰,唔會同佢o地o既親密同志,即係本地各界社運團體差唔多。之不過,環團多做記者會同多少少軟性新聞(請件傳媒主任放o的疏乎題材),勞工界有李卓人keep住曝光幫到手,性小眾界勝在有性,但婦團可以做乜?年齡歧視去o左就業,綠色女流又去o左環保就業,性工作又係引人入性——雖則婦團近年開始多講性——但係女性主義o既討論,始終都係兩句起三句止,坊間認識似乎都係唔鹹唔淡輕輕帶過,十秒鐘後叮走跟手問what's next。唔留心o既話,未必咁易靠日常接觸知道婦團o既主張。

學校又如何呢?側聞主要婦團都係各得一兩件全職幹事,平日都係做到死死下,籌款會務活動一腳踢,有熱心會員幫幫手重好,否則難估有幾多心力「開發青年市場」。十幾年前讀中學o個陣,未曾聽講婦團入校講talk,而家唔知情況係咪好o左少少。之不過,校方會有幾多機會「婉拒」佢o地(包括當面或校內會議否決o左),特別係想入校講性o個批?

或者,搣匙可以講下而家學校點講性別議題。

另,坊間男權組織唔見有多少,網上怨男或毒男族就的確存在,不過未成一股可以扭轉局勢o既勢力。同埋,佢o地好少明講想男人點,想女人點,要旁觀者估估下,從佢o地o既言論derive返出來;唔通佢o地o既主張真係咁易get到?

Eric Spanner 說...

typo...

應該係「慢慢計落,婦團宣傳同公關戰,同佢o地o既親密同志,即係本地各界社運團體差唔多。……勞工團體有李卓人梁耀忠keep住曝光兼又幫到手,……」

MissLee 說...

如果港男反映港女深層慾望,咁一般走紅的應該是筋肉人類而不是時興的小白臉。某天某節目,見到男明星都去美甲,這又算不算男女平等﹖

肥力,婦團又真係好似少入學校講東講西,我想一黎婦團財力不雄厚,單靠幾個職員哪來能力常派員到學校。二來如果婦團講男女平機,平機會講都得啦。如果講性議題,娼妓、女子性壓抑、女同志,沒有機會入學校;特別是性壓抑,so-called 18歲未夠,響學校講避孕講同性戀都已經好大件事,仲話講女子性權﹖

我又覺得現在既女權團體包裝唔好,讓人感覺他們取態過激,語不驚人死不休。想起週日鏗鏘集講同志婚姻,節目中有女同志講同志婚姻合法化的意義,當然不是鼓勵同性戀,而是在一個成熟的社會,不同類型的人都應該有平等的起步點。總括而言,其實我不贊同多講女權,愈講愈顯示自己弱勢。如果深信自己無問題,就可以直氣壯。但是,我幸運在自己有接受良好教育的機會,工作上家庭裡沒有因是女子而受過任何不公平對待。叫受壓迫的人不爭取,是對他人的不公平。

匿名 說...

你品味真係飄忽

我沒看
我有肌肉恐懼症
亦不喜看人全晚被踐踏揶揄
即使他們是自願的

匿名 說...

最重要係
唔喜歡看大牌阿姐做主持
讓我想起A1
想dau巴升埋去

匿名 說...

或者,簡單點,根本這社會「未成熟」到可以選「男子」。看這節目的,沒那一個會認同所選出的「男子」可以代表理想中的「男子」(跟「選美」不同,那種選舉或多或少是有些少「理想」的,雖然也或多或少淪入玩弄),大都以此為遊戲,其實也就是玩弄,所以妳講的「女權組織應該抗議呢類節目」不是沒有道理。但為什麼「男子」不能選呢?雖然我們天天都在選,例如寧違天下人之願也要為母姊的名譽而違規的施丹、貴為首富的李先生、...這些恐怕不是可以在一天、半天的競逐中可以產生的。那是不是說,男子的價值,在於他持久的行動和業績呢?搞不清!

匿名 說...

l dont watch ya ,miss la ~~too poor!


pooh

sidekick 說...

叫受壓迫的人不爭取,是對他人的不公平。
<-- 呢句好正~
有意思~