2005年5月3日

自我期許 集體創作

東隧加價聞煲了一個星期,大家在勞動節假期勞動勞動,開記者會、運輸局教統局高官呼籲、各路公共交通工具救援組織準備救架,報紙教定各位防塞車貼士。

點知,今晚的新聞報導,點點反高潮,分享到傳媒和壓力團體對是日交通情況的失望,於是在安坐巴士路徑銅鑼灣直達鴨脷洲的密斯李,聽了十分鐘紅隧無嚴重擠塞的新聞報告,無癮。

新聞網話︰

東隧加價 紅隧提早現車龍[07:37]

紅隧九龍入口交通暢順[08:47]

紅隧高峰期車流量減少[09:27]

紅隧10時後料有車流高峰[09:41]

市民遵照政府呼籲提早出門[10:56]

紅隧交通情況較預期理想[11:11]

所有公開試今早準時開考[11:28]

紅隧車流增加千二架次[11:56]

當局料下周隧道塞車高峰[17:33]

於是,新聞充斥說,只有一個會考生過渡擔心遲到而致電考試局,有巴士司機說竟比平日早了幾分鐘到站,有冬冬大聲疾呼往後幾日有排捱。新聞播放是日早上八時、下午三時及五時的路面情況,不覺與往日有什麼不同。

是日是港人集體製造新聞。車龍據聞提早半小時出現,很有理由相信因為上班上學人士響應政府呼籲早了出門,部份人亦改了搭地鐵。預設了期望,又怎能不將之實現﹖

冬冬指下星期黃金週過後,過境運輸回復常,才會出現車流高峰。是向東隧繼續施壓減價罷。

3 則留言:

goethe 說...

1. 曾司長做財政司最叻做咩﹖降低大家期望,之後比「驚喜」大家。衣次,一樣囉 (我唔係馬後炮架~)。

2. 有線 崔海山個節目入面,搵左 呂漢光講左d廢話;不過佢講既廢話,所有傳媒又唔覺 (或者唔想報導喇)。大意係﹕

2.1. 幾條隧道既替代效應好低。加小小價,唔會太多車主特登洩幾十蚊油錢而dou路唔行東隧行紅隧。

2.2. 政府講每日有幾千架車會轉行紅隧。記住,係每日。即係,當佢好平均,當d司機知紅隧塞車都要走埋去用佢,咁一個鐘,點多都唔會多成千架掛。咁,對塞車有幾大影響﹖

2.3. 佢衣d評論,其實好多人都知;不過,只怪既就係政府 (或者加埋傳媒) 所做既propaganda (或者係 crisis management喇) 太好喇。

3. 又當然,都係個句,如果傳媒可以好似 張文光咁無恥,話受 政府數據唔導 而作出無理要求/預測的話,咁no comment囉 (丫,衣度係純粹想鬧下張文光既jak)。

3.1. 又當然,(1) 如果要同情張文光,相信佢既幼稚又或者要體諒佢冇能力搵人手質疑政府數據,又或者 (2) 要好marxist咁講政府既強大的話,咁我就會話﹕

資本主義社會入面,政府對資訊既壟斷力,絕對令到所謂既民間社會無力反抗 (或者好難反抗喇);而民主政治,更加只係掩蓋資本家利益壟斷/階級優勢 既神話囉。

4. 丫,離題,見諒~

MissLee 說...

雖然明知政府同大財團玩數字,但又吹佢唔脹,數字一向都你有你玩,佢有佢玩(係,我都係癈話…),是一種手段。政府近年就係只做公關,不做實務,水份過高,巿民走佬…(幾壓韻,無辦法,工作壓力大…)

根據我水份充足的小巿民觀察,今日下午六時的紅隧又真係應該塞左d喎,因為連帶鵝頸橋都塞。(滿足了政府「預期」打後一個星期便更塞的期望。)

匿名 說...

今早試過,紅隧幾塞下,至於東隧嘛,一個字:Suck!

無聊路人搭訕