2005年5月17日

罰抄

我今晚罰抄了60句。

包括30 “what did Plato think of people in general?” 30“how do you compare your classification with Plato’s?”. 以一份功課兩條題目一班40人一級三班計,約3/4人的功課要follow-up questions,我總共抄了180句評語。

好彩一早教了學生怎樣做功課,否則那堆follow-up questions是數以倍計。

當然,在家,我常要李太follow up

例如,李太一早告訴我,開煤氣爐要開抽油煙機,沖涼要拉好浴簾,咖啡壺洗完要倒轉晾乾,要先開冷氣才關窗,仲有準時俾家用,我都係,唔記得,唔記得。

又或者,巿民話俾政府聽,綜緩和教育開支不可亂減,禁煙不可一刀切,大家上年已經想搶包山,泳池要洗乾淨D,董建華一早要落台,當奴要早D宣報參選,何志平應該抄,林瑞麟應該廢,政府都係,唔知道,唔知道。

咁,大家繼續在電台電視報章雜誌,follow upfollow up

4 則留言:

日不落 說...

厲害。你的學生已經學習柏拉圖 ~

goethe 說...

...衣兩條問題你點教學生呀﹖好深下喎﹗

MissLee 說...

大有大教,細有細教。仲有千其唔好話學生唔得。

我教PLATO'S CAVE 同 PLATO點將社會分作三個階層,仲有柏生唔係太鐘意民主的原因。

匿名 說...

嗯嗯......你知我個blog address麻﹖
quote左你句野﹗

~goethe