2005年5月22日

星期日睇新聞

The quiet little moon. 去完街,6點半,返屋企睇新聞。 1. 有關校園性騷擾和社會性觀念的討論,可到港燦兄處繼續。 2. 疑惑為何深圳16座樓宇爆破會被搬上無線的頭條,隨片附送多角度轉播和慢鏡重播,又訪問附近居民的反應。雖然說這是全國暫時最大的炸樓活動,但性喜破壞又正值經濟發展時期的中國,爆破活動無日無之。活動除了影響皇崗交通與香港人有關,加上星期日無咩新聞,還有什麼價值讓這條新聞上頭條呢﹖連明報新聞網都將這條消息放在「即時港聞」。 同學,我都話珠三角與香港息息相關啦,爆樓都要放頭條,咪再話課書悶呀吓。 3. 難度緊接這一條故事後的幾條醫療福利故仔不比這重要嗎﹖老人院設施不合標準、糖尿病病患者有年輕化趨勢、團體反對強迫單親緩綜家長工作、去年醫療投訴上升,難道不比爆破樓宇緊要嗎﹖新聞又無提那16幢樓宇有什麼特別,炸完咪又係起住宅和商廈,有咩咁特別﹖ 有,就係有煙同有塵睇,有動感,有新聞元素囉。 4. 新聞第二部份有關藝術家租用工廠工作遇困難的新聞反而幾清新。因為經濟復甦,工廠加租,藝術家將無處容身。而工廠不容許住宿與煮食的條例,又令棲身工作的藝術家感到困惑。 政府又話改建廠廈協助發展藝術做LOFT,話左幾年。這陣子因工廠回流香港,要政府重提舊事都幾難。如無線能跟進報道就好啦。幾可見到藝術新聞上6點半。 話時話,片段中白雙全在工廠的工作間,好正啊。大書櫃,有睡床,正過我間房。 5. 緊接報道巴基斯坦迫巴士的故仔,都好有「國際視野」啊!

8 則留言:

goethe 說...

工廠大廈....

其實而家既工廠大廈,因為唔知工廈條例 (定係關埋城規會事),佢地既用途只可以做工廠。

所以,火炭批工廠大廈,雖則好多年前已經比cu 藝術系學生租左,其實都係犯緊法囉。

當然,你話比錢番生之後又e又路,其實最好就係超平租 租出去,搵人做下管理看更掃垃圾就得喇。

又,唔好講笑,唔知有冇人留意。雖然長沙灣工廠大廈空左好耐,而家想攪做藝術村。不過,其實政府早兩個月先話想收返 觀塘工廠大廈塊地起樓﹗個度,其實而家有好多印刷/廣告production公司同埋其他野係個度囉。

不過,又好似冇人理佢地喎﹗

Andy 說...

In fact, I find yesterday's news quite interesting. I watched it again at night...

匿名 說...

goethe :

每塊地既用途,響政府批地既契約內有寫明。如要更改用途,應先申請同補地價。

私人工廈自行改左幾層做商場,特賣場和 office 又未補地價,十分普遍;亦涉及工廈貨 lift 人貨爭用、走火通道太窄、廁所、消防設備陳舊、原先的電力系統於改做商場和 office 後,加裝大量空調設備能否負荷的問題。政府可能人手不夠/覺得無問題,只先優先捉整座工廈翻新的 case。

政府工廈 ... 只覺得它不想再出錢翻新,又不想立即拆掉怕大增土地供應,又怕有人在內煮食/留宿出事,寧願把租上租給設計公司和 production house 的約提早中止,把收回的吉單位鎖起養老鼠算。城規條例可能要作某些修改以改變它現在的做法。

也有人提過把政府工廈改建做公屋,但這無需要 ... 一來輪候公屋的時間已較之前短,二來周遭環境污染,交通和社區設施也怕追不上。

匿名 說...

Miss Lee :

好似陶傑呢類文棍又有大堆題目可講,例如話點解呢段新聞咁重要,因為呢單號稱中國第一炸,打鑼打鼓叫晒全球記者來採訪既新聞,正好係反映中國呢 d 小農社會個個都係差不多先生既最佳例子。

人人得過且過,唔學外國人咁事先更嚴格計算清楚,又無預計有差池個陣點處理,所以 16 幢樓炸剩 1 幢 ... 跟住實會話外國人玩定點爆破一定將幢樓炸成瓦礫,點會學似中國土炮炸樓將幢樓炸到打橫訓響隔離座樓度 ... 咁樣炸左至再拆樓咪重麻煩,重要響鏡頭前死撐 ...

睇下陶傑呢幾晚講唔講呢單。

chaco 說...

爆樓,沒甚大不了,如你所說大陸日日爆,點解偏偏爆紅灣就天理不容?當日的保紅義士們去了那哩?有乜感想?

唔好話我知爆新樓垃圾多過爆舊(睇怕皇崗唔舊得去邊)樓。

Andy 說...

BTW, why did Fong Tung Shing go to Pakistan? Just to report how crowded the buses are?

MissLee 說...

Andy, 其實我都好鐘意睇拆樓,另文再述。但唔明點解無記要擺咁前。我又八掛問過無記個朋友,最近有領導人去左巴基斯坦咩﹖方生又去既﹖我朋友竟然話唔知方生去過巴基斯坦!!

rm501 說...

我就覺得山西煤礦日日係咁爆先至係名副其實的"天上第一爆"。