2005年5月23日

繼續爆破

VIRTUAL REALITY (明報圖片) 唔好意思,我都仲係諗緊爆樓單新聞。

下面ANDY話覺得昨日的新聞頗好看。其實我都鐘意睇爆樓單新聞。係囉,點解呢﹖我回家時整程地車都在想。香港應該不只我一人吧,否則不用明報今日都做兩版新聞啦(當然,派了記者去,食得就唔好浪費)

我諗起Baudrillard,虛擬與真實。實景的壯觀終放在我面前。但我又不如波氏話齋,沉迷什麼電視電影電玩電話,還是每天踏實地生活啊,網上的我與現實的我相差無幾,都係痴痴地。

咁係唔係911情意結呢﹖但無理由把深圳幾幢樓與世貿相比。又係唔係現實世界太完整,看破壞是人的本性呢﹖哦,到呢到,又諗到去Susan Sontag話,我地都習慣左暴力與色情,要進一步的感官刺激才撩動到我們的心窩,直至麻木。

回到家,揭開報紙,爆破大廈的震撼印在蘋果首頁的厚紙上特別醒目。好假。數幢樓宇安靜地橫屍沙地上等待解剖。想起小時候玩LEGO,大時玩SIM CITY。隨手可將之粉碎。

死,我仲唔係有潛意識的肉緊與暴力﹖(我最近係有點肉緊,去到小學部,成日捏細路,好驚俾人投訴。)

李太在旁說,車,炸到炸唔爛,咪又係要搵人拆~,渣唔渣D

不過,我仍然覺得單新聞不需放得太前。昨天新華網也沒有將之放大報道。我們太大驚少怪﹖

4 則留言:

tongsir 說...

這單新聞納入頭條,我估不離時間上是中國第一次(就像第一次上太空)和規模上(16棟都算多)。

因是第一次,有不倒的,有未爆開的,也是可理解吧。

我反而覺得有趣的,是附近居民無怨言(起碼整體上和在鏡頭前)的收拾細軟,還自費租旅館。

在香港,政府要搞掂附近的居民,「郁」佢地,幾乎是不可能。

Andy 說...

In fact, I was referring to the whole news that day, not particularly this one. e.g. I quite enjoyed the Pakistan Bus report...

MissLee 說...

湯SIR,中國第一爆,無計!面子在上,個個都聽聽話話。

ANDY兄,銷你,不過都係無計!下次小人會避免斷章取義的了!

Fai 說...

雖然是第一炸, 但我同意李太既講法, 渣唔渣D? 雖然是中國第一爆, 但世界各地都爆過樓, 應該有很多前例可供參考, 難道中國還是閉門造車?

實話實說, 若911不是尤關人命, 我相信大家也應該會看得很開心.

我想內地居民還是「以國為先」, 對於保障自己本身的權利還是沒有香港人精,港人精神:「寧天下人蝕俾我, 勿我蝕俾天下人」