2005年10月11日

中大普通人

假期裡收到「中大校友」。我叫這本小書作「俱樂部」雜誌,我是當然會員,卻又難以與雜誌產生共鳴。像今早有「幸」途經馬會,那陣高級的冷氣味撲過來,彷彿間忘記了自己為何在此,只想迅速逃離現場。

校友刊物的稿子都關於奇人奇事。出人頭地是當然訪問對象,內容則常以職業區分。過去幾十期的主打包括「中大烽煙主持人」、「環保中大人」、「法律中大人」、「警界中大人」、「抗炎(SARS)中大人」、「航空界中大人」、「新聞主播中大人」。幾時整個「教育界中大人」或「博客中大人」呢(應該投Florence一票)﹖我覺得做中大校友的編採都不是太難。

當然,突然跳樓撞車死亡也能當上雜誌裡悼詞的主角,年近四、五十又是中大校友活動的積極參與人士,都是刊物的常客。我時常覺得校友就只有殷巧兒呀俞靄敏呀香樹輝呀咁。

今期又話殷巧兒女士當選中大評議會主席。究竟中大評議會是什麼來的呢﹖我只知道評議會常就大中小教育事務發表意見調查,但影響力有多少﹖而新一屆的當選委員的畢業年份竟是6字頭和7字頭為主,就更令我覺得「中大校友」似俱樂部了。你可以說MissLee是當然會員,咁多口水就不如積極參與校友事務囉。

不過,我既無興趣 / 資格穿套裝GEL晒頭影封面,也未打算跳樓以謝天下,不如自己寫番篇「校友近況」,來表揚我這類「中大普通人」的威水史。

MissLee(9x新亞新聞,0x文化研究)

李校友畢業後便在社會載浮載沉,專注遊銅鑼灣超級巿場,亦是亂噴口水的高手。李校友近年積極參與教育事務,包括拼命批改案頭上的學生習作,鍛鍊家長日口角必勝秘技,並正籌備創作成績表學生評語,不日推出。

李校友最近在自己的博客慨嘆時間的流逝,青春不再,決定三十歲前成就一番大業,不過目標未有。」

我覺得我都可以代表中大囉。

15 則留言:

Eric Spanner 說...

都係中大出身。不時同身邊o既中大友好講,《中大校友》應該做下「失業中大校友」、「唔長進中大校友」、「窮到死中大校友」、「半紅不黑中大校友」等專題,先至顯得《中大校友》唔只歌功頌德咁簡單。

而評議會「關心社會」之舉,不過係近兩三年o既事。佢正業應該係,向大學發展建言之類。而後生校友選得成評議員,唔容易o架,詳見我寫o既記事:
http://eric-spanner.blogspot.com/2005/06/2005.html

Tsz-Ho, Ip 說...

Umm... Miss Lee, according to your CV, you are >= 28

Some more topics can be included in the magazine:

"子女不讀中大o既中大校友"
"做小販o既中大校友"
"屍位素餐o既中大校友"
"被踢出校o既中大校友"
"由朝到晚中大中大o既中大校友"

Anyway, the magazine is free.

MissF 說...

前幾期,當我看到一中學同學兼大學同學因成為了作家而出現於「校友近況」一欄時,也有一刻想過自己將會有什麼成就可以榮登校刊的一小角。想著想著,還是叫自己不要奢想吧!

K. 說...

也是非俱樂部會員的中大人(看來博客中大人不少呢。),每期《中大校友》從信箱到垃圾箱的過渡期不過五分鐘。

日不落 說...

樓上的k說:每期《中大校友》從信箱到垃圾箱的過渡期不過五分鐘。

無錯。

最近為了親親大自然,改為訂「閱」《中大校友》網上版。同樣,《中大校友》網上版由電郵收件箱到垃圾箱的過渡期不超過五分鐘。

匿名 說...

我也不明白為何這麼擦鞋的校友刊物也可以出街,有一期講中大畢業的政務官,一些公務員圈中著名的廢人,在文章中變成勤政愛民的公僕。天呀!

MissLee 說...

雖然中大校友好公關,又好難令我產生以中大為傲的感覺,但我仍然好俾心機睇嫁。上佳的厠所雜誌。唔睇仲唔環保,睇電子版就即係叫我唔睇囉。

可能有些從事公關的人真的細心閱讀也不定。

肥力,原來我有同事識你嫁…估下係邊個…

MissF,唔緊要,自己寫番個,一樣開心,網上都好多人睇!

MissLee 說...

參考肥力的文章,如果評議會真的如成立之初祈起動監察校政的功能,便不會淪為今天的小數校友俱樂部,成為小撮人胸口的襟花。

不過,非常欣賞黃世澤兄曾戰評議會。縱使是輸,也要以輸來顯露制度的荒謬。

Eric Spanner 說...

搣匙,請問呢位同事係教書界定係記者界?

tongsir 說...

一間校友會刊物又點會講寒酸校友,相信各位都係講下笑。o個d校友會聚餐,你唔係乜師物師(教師除外),自己都無謂去,所以,又係班高質素校友聚舊,互送吉片,獲取social capital的時候。

匿名 說...

http://kot01.blogspot.com/2005/07/7.html

chanchan 說...

我都係咁話,改訂網上版,就唔會睇。我有時都會好比心機睇,睇吓有冇同學已經成為名人......

MissLee 說...

v葛生,收到啦。祝旅行愉快。

肥力,貼士呢 - 教書既、中大既。

湯sir,所以我最怕去大學的系聚餐,真係一次都無去過。同學都說不如自己約出來吃飯好過。

PI: 都尊重下我係女仔呀,年齡係女人既秘密,尤其係老師既秘密!

Eric Spanner 說...

我班中大書友、學長、學弟入面,有三個教中文,兩個管圖書館,一個教humanities……一對手唔使都數晒……

匿名 說...

師姐﹖﹗
I don't expect to be different lor, haha.
CU alumni...