2006年11月23日

步伐

()

在早上繁忙時間,遇上守規舉的巴士司機,乘客在車上所受折磨最痛苦。明明司機一踏油門,車就可以向前衝,偏偏他讓路給從後趕上的車輛,或者靜靜排隊埋站,而不向外拐一個圈切入停車處的前端。遲起的上班族看著時間過,手上的報紙讀完了,MP3的歌聽過無數遍,偏偏路上那區收不到電台廣播,只讓車上的路訊通轟炸耳朵。

還未吃過早點呢。

()

在付款處排隊付款買衣服,取過並檢查衣服,發現衣服領口有污積。要求新的,再檢查,順理成章插隊付款。簽信用卡,站一旁的顧客問售貨員︰「我排緊隊嫁喎。」

我都簽卡你才投訴,「唔通你出聲售貨員會俾個九折你咩」,我邊行邊想。

難怪朋友說介紹個刻薄的朋友過我做朋友。

()

咁急做咩呢呵,我呢排響處諗。

愈趕急的時候,我叫自己要行慢一點。

費事橫隔膜痛啦。

4 則留言:

匿名 說...

是啊,慢來慢來,保重保重……

匿名 說...

點解要你插隊?你可以企係位等嘛

sf 說...

對missy, 慢活的確是挑戰, 慢死可能容易D. (垃圾留言一個)

MissLee 說...

小奧,嘻,昨晚寫的時候,我都覺我中文唔好囉。其實我排隊俾錢才響counter攞衫,咁咪企響收銀處check衫囉,咁我企左響處囉,就其實一直都係插緊隊啦。

都唔好話我話呀,觀察力好既,都睇到我企左響處啦。

你話我幾刻薄ah。

船山兄,咩我連d字都給人快快快的感覺麼﹖其實我地唔識嫁呵﹖好驚呀,好驚俾人點相啊…

yin︰唔慣你呢個名囉,我都要諗諗…