2006年11月25日

嗌咪

週六在銅鑼灣恩平道站了大半天,拿著咪高峰唸台詞叫人買筷子果個,就係我。

亂叫喊於我是平常事,不過在街頭「嗌咪」則是頭一趟。就算不是明星,原來拿咪在街邊唸台詞,人們還是有興趣回頭望望你。好彩今日早有準備,摘下Miss-y起角眼鏡,配戴隱形鏡片,讓樣子回到廿二時。

台詞大致都要解釋一下為何要「走上街頭」吧,內容要一擊即中,易明之餘又要有重點。我可以水蛇春不停唸五分鐘台詞,其實基本內容不離五句,翻炒再翻炒。說到中途,我已記不起先前說過什麼,總之「懶」有內容一氣呵成的接下去。

怱怱走過銅鑼灣的,不知有多少能吸收台詞內容,也不知說的哪一句,擊中了路人要害。總之,我由中上十二時呼籲午餐減用即棄性餐具,到下午茶時間介紹環保聖誕禮物,最後以保護熱帶雨林、減伐林木以平衡氣候變化以至「話俾原住民聽選擇性伐木係有出路既」(PHEW)作結,將一分鐘台詞發揮至五分鐘包羅萬有淋漓盡致。還與義工們一起以廣東話、英文及普通話三台聯播,以打造銷售佳績為目標(不過結果就,哈哈哈哈哈…)

期間警察叔叔兩次到場指收到投訴嗌咪,我都明白既,不過我同警察叔叔講︰「我聲底厚,我都盡量細聲的囉。」

我們在討論,如果我是行人,買旗就最受落,都起幾蚊上落。最不喜歡買獎券,做善事無得講,不過現實點,花十多二十元中獎機會是十萬分之一,不划算。買曲奇餅不錯,可以吃。買筷子就…咳…見仁見智啦。

8 則留言:

Beyond Barrier 說...

台詞...沒錯,就是台詞,你提醒了我!(不過已經太遲了) >:(

筷子...沒錯,就是筷子,我們做到了!(但本身就是矛盾) >:P

goethe 說...

Opppss, 請問聲你早兩日有冇係旺角恆生門口嗌咪呢﹖不過,個日位姐姐講野唔太大聲,亦都講到幾ee哦哦,加上唔太靚。所以,應該唔係你喇。

話時話,保護雨林賣筷子,其實有冇些少矛盾﹖

林輝 Fred 說...

我上星期行過旺角恆生時都俾綠豆o既同事攔途截劫買左一對。

sunfai 說...

若果為 promotion, 賣生態林業筷子又好難 communicate; 若為籌款, 又難回本.......

辛苦哂啦大家!

lkf 說...

銅鑼灣是misslee地盤,在此嗌mic,感覺不壞吧?

hegelchong 說...

嘩,我都想睇下沒戴眼鏡的Miss Lee
不過,我都想支持生態林業筷子.

匿名 說...

你幾時再去隘呀~~~通知一聲~!!你知喇,我地以前d咪好勁呀嘛!
pooh

MissLee 說...

各位︰咪就今日最後嗌完啦,有興趣購買仲可以年底前去G.O.D.或者親臨黎緊兩個禮響銅鑼灣白沙道開壇既農墟啦。

點解保護雨林要買筷子呢,我理解啦吓,因為我地向當地原住民買了一舊可持續林業底下砍伐的木材,利用呢舊木去做筷子,呢舊木既錢都俾番d原住囉,話俾佢地聽可持續林業都係可以搵到食既。

咩叫可持續林業呢,其實有國際認証既,每砍伐一棵樹,會種番5棵,而且25年內不會重回當地砍伐,咁囉。

我無去過旺角喎,而且細幾年既我唔係幾靚嫁喎,嘻嘻。

嘩梁生你響朵添,嚇死人咩。

總之,多謝林輝兄支持!多謝各位善長人翁支持!多謝!多謝!