2005年4月1日

精英大師威,即係我地威啦

Silent Witness Posted by Hello 李老師不賭馬唔識馬唔知咩係三穿七,但很喜歡精英大師預備16年勝打破世界紀錄電視廣告最後那個馬仔樣,背景是顏色鮮明的馬場,馬仔傻更更地站在鏡頭前搖尾,很modern. 跑馬仔威,即係威啦。在外國(鄉郊),香港人受到老外尊重,即係威啦。賭錢贏,即係威啦。曾蔭權跑贏特首戰,即係威啦。炒賣至富,即係威啦。威威,地道的香港風情。

2 則留言:

日不落 說...

馬馬呀~~~

還沒細心看Miss Lee新作,但看到Miss Lee的馬馬相相,忍不住童心地馬馬起來......

因為我好鐘意馬馬 ~~~
話時話,我有隻愛駒,家訪時帶你去探牠 ~~~

(厲害喎,Miss Lee,七點幾致電給你時你仍在街,咁快便來兩大新作了……)

日不落 說...

精英大師如港人之願,已連勝十六場。

精英大師令港人增光!

當然,我又被屈成為以上的「港人」之一。

(不過,精英大師在廣告的最後一個鏡頭,的確很威很靚仔。不懂賭馬不識看馬但自稱喜歡馬的我,也為之迷倒了~~~)