2007年6月7日

口大

我祖傳口大唇厚,多說話。無需經書指引,受過教訓,應知謹言慎行。我發覺自己適應了工作機構的環境與周圍的人,就開始亂說話、怨三怨四、將人評頭品足。

我變咗! Oh No. 做人係唔應該鬆懈既。

***

放工,我寄情洗碗。

自從風雨交加前夕的那個晚上,我在廚房洗碗盤上發現三隻曱甴,爐頭下有三隻,冰箱旁有兩隻;換句話說,同一時間有八隻曱甴在廚房出現。我負責洗廚房,成效不彰。

於是,我用了(好少)洗潔精來抹洗碗盤爐頭與雪櫃,再用(好少)殺虫水噴垃圾筒週邊。曱甴消失一週紀念!

我真係好有滿足感,非常期待每晚洗碗。

17 則留言:

匿名 說...

Missy,
嘩!玩嘢呀,8隻曱甴?!夠pork下次post出來(要留活口)
提議:有冇試過,拖地聼beyond呀?
用了(好少)....再用(好少)okok,暗示搞環保gea.....

匿名 說...

看到這堵牆便想到你去年的歐遊。無獨有偶,跟我剛貼的Dolly Dearest有點像

Kevin Li 說...

再環保d都得,可以去找盧冠廷... :p

至於big mouth,算吧喇,其他同事惡言相向我都吞了下去,最重要的是deliver到嗟。

匿名 說...

big mouth 是sexy的一種喎, o yeah

匿名 說...

能養活小強的, 至少也是屋企有飯開~

家中已久不見小強, 前日突然又在廚房遇見乙隻, 可憐他行路都冇力, 最後慘被(環保)掃把頭"隊"死。

匿名 說...

(故事補充:「隊」小強的時候,後面有個人係度「嘩嘩嘩」,又指指點點「乜咁慢呀,人地坐定定係度俾你「隊」咩!)

是以認為,站在身後的人最「環保」,只出幾下丹田之力,慳水慳力就沒了小強。

匿名 說...

missy...你...唔怕...曱甴架﹖嗚,好恐怖囉(both曱甴 同埋 missy唔怕曱甴)。

話時話,養貓好呀,我發覺貓既功能唔係捉老鼠,而係捉曱甴。友人屋企隻貓,就成日係度捉曱甴。

~g

匿名 說...

YIN,
我本來想話徒手擒小強,幾環保?!
但見到你的case, 暗地佩服.....

MissLee 說...

dbdb, 留活口…唔係啦掛…我無變態到學人養螞蟻囉…

小奧︰好野! 咁都記得。我今日望著手裡某時裝雜誌7月號封面,忽然想起上年這時又是看這本7月號。青春不再呀~~~

kevin︰因住食滞要扣喉喎…有事就搵你信得過既人傾吓啦。

朋友們︰私人糾紛請自行處理ah ha.

歌德︰當全屋得你一個人時,打唔打先﹖我夠想有人服待囉。我有時同d曱甴講,唔該你地行遠d啦,我真係唔想整污糟我拖鞋底囉…

匿名 說...

八隻曱甴?!?! 痴線架!!! 我一定會開媒氣! 話說不久前的一個晚上, 我深夜沿英皇道走了三分之二, 每個街口都有一團小強, 嚇到我差d比車撞。點解香港d曱甴要生的咁巨型!!! 夏天來了, 夜晚出街, 好驚呀~~~~

匿名 說...

在曱甴未暁fly前,一定要do something..

匿名 說...

喂冠軍同學,唔記從幾時起,已經成為貴博咯的忠實粉絲。唔知幾時得閒聚聚,等我攞番個簽名留念呢呵?

MissLee 說...

嘩,annie同學,俾面俾面!!客氣客氣!!! 汗顏汗顏呀我…食飯幾時都得!!!係你咋!!!

匿名 說...

不如等我攪啦,weekend唔知你得唔得?

v 說...

被點名了, 賞面啦! 想知道你點睇我...

點了你名!
http://eggsplash.blogspot.com/2007/06/1.html

匿名 說...

你好

這是我的論文的網上問卷

內容是有關對網上日誌的研究

現很想收集不同blogger及blog reader的意見, 希望你可抽少少時間回答

問卷已放在以下link內, 請幫手回答, 並幫手引用或forward出去

非常感激!!!!!!

http://users1.nofeehost.com/questionnaire/

MissLee 說...

ANNIE: 約!約!約!你電郵我呀,電郵在網誌右上角。等你呀!!

蛋︰懶…我真係懶…俾d時間我…