2007年6月20日

私目的

人家成日話,網上宣傳平靚正。又有一些人話,敝泊都有一些固定讀者云云。

我的點子創意度不爆不勁,每天百多個訪客中有幾個係自己。但是為了不甘平庸,追求卓越,終身學習超越單向發放資料的網上傳播模式,我決定拋個身出來,試試何謂網上的威力(給人揶揄那次,不計)

暫時腦袋當毛巾扭,扭出30個全球暖化之謎@HOME的低B班點子,大家幫幫手諗諗如何慳電,或者告訴我可如何更有效利用網上宣傳方法。不勝銘感。

2 則留言:

匿名 說...

呀搣死李,我上次同你講果個case呢,起呢度呀:http://creativeshowcase.net/en/1/thismonth.mxs?month=200610&pos=1
叫做"I Commit"呀個campaign,得左獎喎,都應該有參考價值的,希望你arm用啦!

MissLee 說...

楚︰wow,好多英文呀…keke…不過我會努力看看的了!! 謝謝記得!!