2007年6月13日

刻薄

果晚在紅館聽到「三人行」。本來不是細路一段女聲一段男聲一段的經典地唱,心裡面已經在XYZ。而正當我聽到以下歌詞時竟然想起 ––

「從前傻頭小子 現已大個更深近視,但已練成能往心內奔馳  而旁人仍不歡 罵我自滿以心做伴  但我任人胡說 只是旁觀」

–– 我竟然想起,超,幾十歲人,仲話人家誤解你﹖無野呀吓。孤芳自賞,唔該去第二個星球。

於是,我個腦裡面又XYZ諗左好多好刻薄的東西。例如,成日俾人BULLY的學生,都要諗吓點解自己俾人BULLY。但由於自己都忍唔住自己咁衰格,所以,忍手無寫幾日。

***

筆鋒傷人。在自己的地頭指指點點,永遠可以站在道德高地。於是,我又左腦打右腦。咁呢到係我地方,我鐘意說三道四也好顛三倒四亦得。但這裡變了公眾場所,像金剛圈,咁…(其實我連呢句都唔應該寫,唔寫啦。)

11 則留言:

匿名 說...

唔好理咁多,keep住刻薄,刻薄有刻薄的道理.....如你說,總有點解,我想起你說過的平庸...但小朋友的互相BULLY,實有的,是一個stage,learning...
missy,你d觀察很咩的,我記得你有一文,寫英,德人,你講英人他們講後話,很有idea,好有同感,傾嘢時做show好惦,唔知係唔係學莎翁?誰說文化/文字不重要?
你唔好唔寫呀你....

匿名 說...

學葉劉淑儀當日名句,要捍衛自己的髮型

你都要!

sillyread 說...

有個句, 講個句..雖然聽的人會很難受...總好過那些人前人後兩個樣的呀, 表面好nice, 背後插死人個隻呢....好鬼怕呀.
你keep住自己"style"呀..在荷蘭都追你個blog,你唔好轉呀...

Eric Spanner 說...

又反過來諗,o係自己地頭話人點點點,唔見得比去人o地地頭指正人o地來得好。之不過,可能「指正」最後變成被人「打斷手指」,又好似唔多禮貌,加上有泊,結果返去自己地頭繼續嘈繼續笑,人o地反過來指正就「打斷人o地手指」(唔係真係咁殘酷呀下,意思只係駁返人o地轉頭)。

雖然隔空對戰歷史悠久,但咁樣做法係咪有益討論,定不過只係將討論,同要討論o既o野沖淡?

另,泊始終唔係秘密花園(除非你有xanga lock之類),有時謹慎難免,無法啦。

sidekick 說...

HAHAHA,
常覺你已是百煉鋼, 上鑊俾d 學生鬧成咁依然硬淨, 以為你已得道, 有不壞之身及心~ :p

MissLee 說...

你知啦,我會咁咁咁睇人,也會介意人家點睇我。我都想做個十全十美溫柔賢淑體貼入微的人。可是,我唔係!

正如小踢話,以為自己唔係百煉鋼都係十練鋼掛,點知呢排,自我催眠術完全崩潰! 真係要冥想一下,如何加深功力,不要人前人後露出馬腳…

多謝大家鼓勵,繼續刻薄!我都做得到!

匿名 說...

食D嘢補補啦,有一天,看番鬼TV,阿意大利仔教做tiramisu,唔講唔知,原來是打仗時mama做俾上戰場的仔食的,果意大利仔重笑淫淫話,你估吓還差什麼?意仔hold佐幾秒,話要put a lot of love喎!聼落幾sweet.......

匿名 說...

First time here...
Why I can here some sound?
cute~~
Keep on~

Nice to visit your blog
________________________________________________________
I am a research student from CityU. Currently, I am doing a survey about blog. Sincerely hope that, with your kindly help of filling this questionnaire, we can gain more understanding on blogs. Following it's the link:
http://ebiz.is.cityu.edu.hk/feedback/test/00.asp
Note:
1.Finish filling it will take less than 10 minutes I think
2.There is a chance of winning $100HD supermarket coupons
If this message bothers you, please ignore it or delete it.
Thanks a lot, and I will keep visiting your blog as well!
———————————————————————————

Kevin Li 說...

對生活有要求是好事,但過份要求只會延誤大事,累己累人。

匿名 說...

kelvin 兄:
很難界定何謂<過份要求>,這有關權力,嘩,延誤大事,大件事喎....我只記得毛澤東常講做事...<千祈唔可以粗心大意>
講target gea....
(我很enjoy跟大家吹水)
道德(人地)高地!? 

黃世澤 Martin Oei 說...

膠港膠人多,華人社會膠人無數多,膠人最鍾意咪係無料又暗箭傷人,我朋友林忌睇得好中架:香港係國際抽水都會,抽水潮童成街都係。

所以,無乜必要理會出面的人點睇妳,be yourself。